Kvinna på vågen, vad vågar du . . .

Onsdag idag. Började med att jobba några timmar innan det var dags för invägning.
Minskning 22,5 kg! På banan. Lite till och jag är på den stora Banan igen.

Känns bra, men det finns stunder av frustration. Den egna psykanalysen säger att antingen går jag inte genom besiktningen eller så är det ett normalt beteende. Se där, lika bra som vilken psykolog som helst. Inga bestämda åsikter om nånting!

Nä, frustrationen beror nog på att det börjar komma vilja att göra mer än vad energiintaget räcker till. Får soppatorsk framåt eftermiddagen.

Idag ska det stökas med en hel del bokstäver på jobbet. Måste ta mig igenom en hel del läsning för att begripa. Sen kommer det roliga. Att bestämma!
Det är kul att vara chef och få bestämma. Det har jag bestämt bestämt.

Tobbe drog iväg till akuten för han har fortfarande problem med det vi tror är njurarna. Han har varit upp tidigare med kraftiga smärtor, vilket han tydligen inte längtar tillbaka till. Men han har också börjat träna hårdare igen, så det kan vara en kombination, eller att den hårdare träningen utlöser smärtan. Bäst att kolla. Klok kille.
Foten läker så man riktigt ser hur bra den blir. Tobbe tror att det blir bollträning om ett par veckor, vilket är bra. Tippar att det är fyra veckor efter att bollen kommit med i träningen, innan han spelar igen.
Men han gör ett fantastiskt ledarjobb också.

Det verkar bli en solig dag idag. Men småruggigt ändå, för det var bara sju grader när jag var på invägning. Utomhus alltså. Temperaturen! Inte invägningen.

Nää, borde sätta fart i jobbet igen, annars blir det sena kvällen och det ska det inte få bli. Kista i morgon igen. Mötesdag.

Och om du tänkte dig en anknytning text-rubrik, så tog du fel.
Man har väl lärt sig av kvällstidningarna!


Om man alltid tänkte sig för - blev det nått gjort då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0