Spanien-Italien

Mitt i EM-matchen mellan Spanien och Italien gör jag slag i sak och skapar mig en blogg. Ska bli spännande att se om jag har förmågan att skriva som man ska i en blogg.

Fotboll upptar stora folkmassors intresse och jag finns i den massan. Ser med stort intresse på fotboll och allrahelst de lag som engagerar mig. Men EM är speciellt även om jag inte tycker att italiensk fotboll utvecklats speciellt positivt. Det har blivit mycket med filmningar och tröjdragningar och mindre med individuella finter som lurar motståndaren upp på läktaren. Fast å andra sidan, i den match som pågår nu, så verkar spanjorerna vara på samma spår. Inte bra tycker jag. Se på tyskar och ryssar som ger allt för att inte ramla av den spark de får från gång till annan.

Annars vilar jag. Har haft kärlkramp som resulterat i en kärlvidgning och så satte doktorn dit ett stålnät som ska se till att den ådern inte viker ner sig igen. De andra var ok så det är upp ti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0