Varför ska man ge upp, det finns ju så många misstag att göra

Det är skönt att ligga i badet och spela rytmisk klassisk musik med tonårsvolym och öppet fönster. Framförallt om det är massor av kalla grader ute. Slå på bubbleriet och känna hur jetstrålarna jobbar.

Gillar också att köra och åka bil. Gillar resvägen till Kista, vare sig jag åker inlandet eller över Gävle.
Ska ner i morgon men har inte valt väg än. Snöar det är det inlandsvägen. Snöar mer längs kusten.

Gillar också att sitta i skogen med min nya kamera. Tror att jag är fotokonstnär, men egentligen förstår jag inte ens alla knapparna än.

Tycker om att jobba. Har ett fantastiskt jobb som gör skillnad för företaget och arbetskamraterna.

Tycker om att vakna på morgonen.

Tycker om att äta stilla frukost.

Älskar våren och älskar sommaren.
En tur på motorcykeln. Kända och okända vägar. Känna kraften. Höra naturen. Stanna och ta en kopp.

Cabben står i baren. Den ger mig mycket.

Visst är det så, att de flesta av oss, om vi radar upp det så här, har mycket vi tycker om, gillar och älskar.


Tänk på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0