Single

Eftersom jag kör med en överlevnadsövning som startar med pulverruskningsdricka i sexton månader så visar de sanna kamraterna upp sig.

"Jag funderar på en saftig entrecote med bayonnesesås till helgen"

"Pappa, kom får du se! Visst ser den grillade kycklingen god ut! Och för att inte tala om klyftpotatisen"

"Single malt"

"Kunde ha varit värre, kunde ha drabbat mig"

"Att tillaga fisk i lerkrus tror jag är helt underbart. Tänk att ta ut den ur ugnen och lätta på locket. Dofterna!"

"Pappa, äru hungrig? Frågar en son medan han lagt fram tiotalet grillade kycklingben till matchen vi ska se tillsammans på tv.

"Single malt"

"Äntligen fredag. In i dimman"

"Äntligen fredag, en single malt kommer att sitta bra"

"Single malt"

"Mosbricka, två korvar, räksallad"

"Får jag gnaga dina ben" (Kan vara ett missförstånd från min sida, men det förekom kotletter)

"Single malt"

Kommentarer
Postat av: Mats Berg

http://lifvetsgoda.blogspot.com/ Man vill ju inte vara sämre än de andra.. ;)

2009-02-25 @ 14:11:11
URL: http://mattepatte.blogspot.com
Postat av: Gösta

Har kollat den sajten. Dels för att den är kanon!! Bra jobbat! Men också för att härda mig . . .

2009-02-25 @ 14:25:22
Postat av: Anonym

Hahahaha..... :-)

2009-02-25 @ 19:06:33
Postat av: Leffe Ö

Känner att jag måste förrydliga: En fin entrécote ska naturligtvis avnjutas (lätt blodig) med en bearnaisesås.... och inte något annat!



Hälsar Leffe



ps

Sa jag skål?

ds

2009-02-25 @ 22:39:07
Postat av: Gösta

Det blev omväxling i kväll. Värmde pulverblandningen, hällde upp i tallrik och käkade med sked!

2009-02-26 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0