Bättre än sämst, är det bra?

Den nionde dagen har börjat alldeles förträffligt. Telefonmöten och det blir massor gjort. Ska alldeles strax ge mig in i nästa utmaning. Ska få huvet att hoppa igång på en ny utmaning. Bara det är ju en utmaning!

Visst är det skönt att vakna och känna att dagen är oanvänd och kan användas till det man vill. Visserligen ska det jobbas ordentligt, men det vill i alla fall jag.

Jennie är hos människofarmen och ska försöka styra upp aktiviteterna några dagar. De tre små och deras mor blir så ivriga innan Jennie kommer att de inte kan fokusera nått annat än "Snart kommer Jennie".
Snacka om värderad faster!

Hon har köpt skridskor som hon har med sig. Det betyder antagligen att det ges underhållning på isen vid Hosjöskolan under helgen. Får jag klart för mig tidpunkten kommer tiden givetvis att utannonseras. Antagligen ska farmarmor också åka, vilket är speciellt underhållande.

Själv var jag snabb att ge bort mina skridskor efter de åren då jag lärde grabbarna åka. Numera åker de bättre än vad jag åkte när jag åkte som bäst.

Enligt grabbarna är jag sämre än vad de var när de var som sämst, när jag var som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0